Article archive
05/10/2015 19:34
Žiaci 7.-9. ročníka sa zúčastnili divadelného predstavenia v anglickom jazyku American Dream v Dome Kultúry v LM.
Hlavnou postavou v predstavení bol žiak Otto Writer, ktorého škola veľmi nebavila. Jeho záľubou bolo maľovanie a prianie, aby mu všetci dali pokoj. Jedného dňa zaspal na hodine...
—————
16/09/2015 19:27
Žiaci vytvárali v šk. roku 2014/2015 projekty na témy:
Moja rodina
Môj deň
Krajiny
Moje obľúbené zviera
Jedlo
—————
15/08/2015 20:50
Prečítaj si článok Walk through London a odpovedz na otázky.
London Quiz:
1) Why was London Eye built?
a) people wanted to have a beautiful view
b) to celebrate the new...
—————
01/08/2015 00:00
Buckingam Palace
The Buckingham Palace is the residence of British kings and queens since Queen Victoria came to the throne in 1837. It has 600 rooms. In the north wing there are the Queen’s private apartments and in the south part of the Palace there is the Queen’s Gallery which is open to...
—————
01/06/2015 17:35
Od 1.6.2015 - 1.6.2016 je naša škola zapojená do projektu Improvement in Teacher’s competences v rámci ktorého cez grant z EÚ podporila absolvovanie kurzov pre 2 učiteľov v mestečku Canterbury v Anglicku: Methodology and Language for primary teachers, Special Needs and Inclusive...
—————
10/05/2015 20:00
Medzinárodná súťaž v anglickom jazyku pre žiakov základných škôl. Každoročne sa koná v máji.
Žiaci od 2. stupňa ZŠ si formou testu vyberú jednu správnu možnosť z piatich ponúknutých odpovedí.
Napr. Žiaci 5. ročníka by mali vedieť rozdiel medzi neurčitými členmi a/an, vedieť používať...
—————
08/04/2015 19:38
V DK Liptovský Mikuláš sa naši žiaci dňa 8.4. zúčastnili anglického divadla Mr Wolf and Three Little Pigs.
Známa rozprávka o vlkovi a 3 prasiatkach bola spracovaná veľmi pútavo, hravo a veselo. Žiaci si zaspievali spolu s hercami, precvičili si slovnú zásobu o dome, o oblečení,o ľudskom tele...
—————
25/01/2015 16:59
Žiaci 5.A sa zapojili do projektu e-twinning: Reading connects generations.
Cieľom projektu bolo zlepšiť čitateľské schopnosti, povzbudiť žiakov púri objave svetu kníh a ich literárnych hrdinov.
Žiaci vytvorili pojmovú mapu v angličtine o knihách, prezentovali svoje obľúbené knihy a...
—————